Killar e kräk is back on track

2011-02-03 - 13:45:43
Nu har jag inte skrivit på flera veckor. Jag har inte haft någon ork eller lust. Men jag ska försöka dra igång igen hade jag tänkt. Bloggen kommer dock handla om lite mer nu, inte bara om killar e kräk (fast det kommer alltid vara huvudgrejen liksom)!

Just nu sitter jag bara hemma, är lite trött ifrån igår. Var ute med Sara, Lilja och Ekim. Träffade även Ameli och hennes vän Marika. Vi satt och hade det as trevligt! Kom hem mellan 1 halv 2 och då kan jag säga att jag somnade direkt. Var så jädrans trött!

Dagen blir väldigt lugn, ska hoppa in i duschen nu hade jag tänkt. Sen ska jag inte göra något speciellt. Det är match ikväll så ska lyssna på den då jag inte har canal + .. Men webb radion fungerar alltid kombinerat med liveupdates från sportbladet. Fasth är sjuk så det suger, hoppas bara att Bjurling inte står, han är ju så jävla keff!

Hörs lite senare! Puss

Jag på min väns 18års fest i fredags!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0