Bara så ni förstår

2011-01-11 - 02:20:09
Det är en grej jag kanske ska nämna i bloggen så det inte blir nå missförstånd eller nåt.
Jag tycker att killar är kräk, more or less. Jag har haft rätt dåliga upplevelser, men samtidigt hade jag en pojkvän fram och tillbaka i 4 år. Och idag hade det varit vår 3 års dag (visst vi var fram och tillbaka under den tiden men vi hade ändå det här datumet). Jag var förlovad med den här killen. Men sen tog det slut, vilket var bra. För på slutet var det inge bra, och periodsvis var det ett helvete.

Det jag iallafall vill att ni ska veta är att jag som sagt tycker att killar e kräk, men jag tycker att tjejer är det också. Men den här bloggen handlar faktiskt om killar e kräk och därför nämner jag inte felen tjejerna gör utan bara killarnas! Så är det. Ni är välkomna med att komma med åsikter om det. Antingen här i kommentarsfältet eller på mailen!

Hoppas ni alla får en god natts sömn!


Bild från i somras!
Postat av: En magdansös dagbok

Tack, kul med kommentarer mitt i natten =)

2011-01-11 - 02:27:51
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0