Kan inte sova

2011-01-10 - 04:42:41
Klockan är ca 20 i 5 och jag kan inte sova. Tittar på vänner, chattar med syrran m.fl.
Vet egentligen inte vad jag ska skriva, har bara en massa tankar i huvudet som jag vill få ut men kan inte få ut dom i ord.. Weird..

Men det som stör mig mest är all bullshit. Folk snackar så mycket bullshit. Come on, be honest. Så jävla trött på höra rykten om mig, mina vänner, trött på att höra lögner från idioter. Kan inte folk bara våga stå för sina åsikter och säga vad dom tycker ? Det är faktiskt inte så jävla svårt. Haha.

Nu blev jag emotionell. Haha, never again! När jag vaknar kommer det upp lite Killar e kräk inlägg, plus lite AIK inlägg, så kolla in senare igen :)

God natt på er! Hoppas ni sover gott!


Take me back !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0