Nu har det varit dålig blogging så nu ska ni få ett killar e kräk inlägg

2011-01-10 - 00:20:06
För ett par år sen var jag och en tjejkompis hos en kille jag träffade lite på typ fest/chillkrök. Min tjejkompis började hålla på med killen jag träffades kompis och aa det slutade inne på toan. Några dagar senare får jag höra av den här killen då att hans polare hade FOTAT min tjejkompis när dom hade aa ni förstår vad jag menar.

Anledningen till varför han gjorde de?
Jo, han var med i en "tävling" där man fota tjejen när man gjorde en viss sak.

Det är så vidrigt gjort. KRÄK.

Killar, lär er behandla tjejer med respekt så kanske ni alla inte blir kallade kräk sen. Och sluta försöka leka balla framför polarna, ni tjänar inget på det. En sån här sak är så jävla vidrigt att göra, till och med den dummaste jäveln på den här jorden vet också det.




Killen som aldrig sviker :)
Postat av: ella

ja tur d finns djur iaf å lita på;) vilken sötnos!

2011-01-10 - 16:46:54
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0