Dubbla budskap

2011-01-10 - 23:32:58
Vissa killar är awesome på att ge dubbla budskap. Typ om man är på g, killen raggar och gör vad fan han vill. Sen när tjejen blir ledsen så säger han: Vi är inte tillsammans, jag gör vad jag vill. Men så fort tjejen gör samma sak tillbaka så direkt: men du är ju min, du får inte ragga på andra.
Men va fan, får inte vi ragga så får ni fan inte heller det. När ni vet att ni har tjejen så känner ni att ni fortfarande kan göra vad ni vill, för att ni inte officiellt har sagt att ni är tillsammans.
Liksom vill ni ha oss, då är det de som gäller. Inget jävla raggande för då tror ju tjejen att du inte är intresserad, men sen när du blir sur på henne för hon gjort samma sak så blir det jag vill komma fram till, dubbla budskap.

Det är ett jävla maktbehov killar har, det är verkligen, du är min men jag är inte din.
LÄGG NER! Det är ömsesidigt. Båda gör upp reglerna, inte bara killen. BÅDA TVÅ!


Håll fast vid era vänner! Dom riktiga sviker ALDRIG!
Postat av: PussJorvas

Bra tankar i det här inlägget :)

men för att vara ett kräk tycker jag att man medvetet måste såra någon. Tjejer är med kräk om man resonerar som du.. jag menar det är klart att alla är elaka någon gång.



Kan rabbla upp några exempel, om vi nu ska generalisera oss som du gör: Jag hade en gång en killkompis som hette Anton. Hans tjej gjorde slut med honom en kväll, samma kväll hade hon sex med en annan kille. Nästa kväll ringer hon upp honom igen och säger att de är hans fel att hon gjorde så för att han är en idiot som inte sade att han ville behålla henne... sen blir dem tillsammans igen. Då skriver hon att han gör henne så arg ibland att hon vill döda honom. Han blir väldigt ledsen. Sen säger hon att han är för mycket med mig och sina vänner, så slutade med att han sa upp kontakten med alla sina vänner för att hon krävde det.



"Tjejer är kräk".



Ett annat exempel är en annan vän jag har, han blev tillsammans med en tjej och hon sade att hon älskade honom. Samma kväll låg hon med en annan.



"Tjejer är kräk"



En annan kille är tillsammans med en tjej som hånglar upp andra framför ögonen på honom och tvingar honom att be om ursäkt till henne för att han är ett svin som får henne att bli sådan... när det egentligen är så att hon inte vågar stå för det hon gjort.



"Tjejer är kräk"



...jag tycker inte det resonerandet funkar. Jag har många killkompisar och många av dem är tusen gånger bättre än vissa tjejer jag känner. Det finns dåliga personer, det gäller bara att hitta guldkornen. Jag har känt min pojkvän i 1 år. Han har aldrig varit elak mot mig trots att jag ibland varit en jävla bitch. Jag tror att du har dåliga erfarenheter, och jag tror också att du en dag kommer hitta en kille som bryter mönstret och som får dig att inse att kräk, är inget som har med kön och göra, utan med individen. :) Kramar. Hoppas du ej tog illaupp, ville bara ge dig en tankeställare.

2011-01-11 - 01:06:15
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0