Imorgon är det derby!

2011-01-10 - 15:45:59
Mitt kära AIK möter äckliga djurgården. Nu ska AIK sikta in sig mot den 3dje vinsten. Cant wait. Jag längtar efter att stå och skrika i klacken imorgon, jag längtar efter att skrika av glädje när AIK vinner. Jag längtar som fan. Gnaget har nu varit i en svacka, men det är dags nu att visa vilket lag som är bäst. Nu är det slutspurten och den spurten ska ta AIK till slutspel, eller aa åtminstone hålla dom kvar i elitserien.

Drömmar av guld, A
Drömmar av guld, I
Drömmar av guld, K
Ja det är drömmen om AIK

Postat av: PussJorvas

SV: Tack ;) men du, alla killar är faktiskt inte kräk ;)

2011-01-10 - 20:40:50
URL: http://pussjorvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0