Är det nåt jag hatar

2011-01-05 - 03:19:30
Så är det att göra jävla bloggdesigner. Dom kan ta sig i anus och dra åt helvete!
I alla fall, tja! Här är min nya blogg som kommer handla om lite allt möjligt, och delvis att killar är kräk! Tro inte nu att jag är nå feminist äckel som hatar män och vill utrota dom! Jag älskar män, dom duger till många saker! Men för eller senare blir man sårad av dom ändå! De suger!

Bloggen kommer vara rätt underhållande tror jag och har redan fått en kommentar av Jessica! Hon diggar den här idén, haha !

Ah men nu ska jag iaf sova, bloggar imorgon när jag vaknar :)

Ciaaaooo!

Postat av: louize

fin jacka :)

2011-01-06 - 03:45:26
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0