Dont date a guy that dosen't live in the same country!

2011-01-07 - 00:36:13
I somras var jag på mallorca, där träffade jag en kille. Vi kan kalla han Alex då jag inte vill skriva ut hans riktiga namn. Alex jobbade i alla fall på hotellet där jag bodde och var lite äldre, 3 år för att vara exakt. Jag spanade in honom från första dagen där. Han var så jävla snygg! Han jobbade med underhållningen på hotellet, han hade han om aktiviteterna, och sen på kvällarna hade han och hans "team" showen! Jag var alltid och tittade och våra ögon möttes vid ett flertal gånger!

Några dagar senare efter showen så började min mamma prata med Alex för att hon visste hur mycket jag hade spanat in honom, och sen lämnade hon mig där helt själv med honom, jag tyckte det var skit läskigt! Men jag snackade lite med honom och sen så frågade han mig om jag ville följa med ut dagen efter. Jag gjorde det, kvällen efter den kvällen med. Det klickade mellan oss på nåt sätt och jag började smågilla honom. När jag skulle säga hejdå blev jag skit ledsen.

Väl hemma i Sverige smsade jag honom hela tiden på fyllan, oh gosh säger jag bara! Till en början var han skit gullig och sa att han sakna mig o blablabla. Men sen slutade det. Han svarade aldrig, hörde aldrig av sig. Han lovade mig att när han kom hem till Sverige skulle kan komma och hälsa på mig i Sthlm men han gjorde inte det. Han var till och med i Sthlm men hörde inte av sig...

Han är den typiska killen som gör allt för att få hålla på med en tjej men hör inte av sig sen. Jag var väl bara en av hans små hotell flörter!

Tips:
Börja aldrig dejta nån som bor utomlands, han hittar en ny sen när du åker hem från semestern!
Postat av: josefins

- tack så mycket :D



kram

2011-01-07 - 01:14:09
URL: http://jnaxeelsson.blogg.se/
Postat av: alicia

tack, du med :D

2011-01-07 - 01:28:19
URL: http://inourfootsteps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0