Omvandla ett kräk till toffel!

2011-01-05 - 15:11:51
För ett tag sen så träffade jag en kille. Vi träffades inte så jätte ofta och det var bara när han kunde å det var bara jag som frågade. Jag började höra rykten om att den här killen svinade sig lite mot mig fast jag brydde mig liksom inte, jag gillade ju honom.. Sen så sa han till mig att jag hörde av mig för mycket, då sa jag, FINE, jag slutar höra av mig så mkt, förutsatt att du ska höra av dig till mig. AA självklart säger han.

Hör han av sig? Haha nej det gjorde han inte. Så jag slutade höra av mig. Jag hörde inte av mig ett piss till honom och svarade inte när han hörde av sig. Tillslut började han skriva att han saknar mig och blablabla och började verkligen toffla! Han hörde av sig hela tiden verkligen. Jag träffade kille nångång, sen pallade jag inte. Vi har inte setts på rätt länge nu, men han hör fortfarande av sig och säger att han saknar mig och grejer!

gammal bild .. min vän har min kamera, men ska möta upp henne snart och få tillbaka den och då blir det bättre bilder! haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0