Take care of yourself

2011-01-06 - 19:02:10
Nu sitter jag här vid datorn igen.
Har haft lite slappar dag, la mig i mitt bubbelbadkar och bubblade en lång stund, efter det tog jag en lång lång dusch, så jävla skönt! Sen efter de så smörjde jag in mig och hade mig. Sen när jag var klar så var middagen klar, det blev rostade mackor med skagenröra, hummer, ägghalvor med rom och så! Super gott!

Ikväll blir de bara att vara hemma. Jag tycker det är så otroligt skönt att bara softa hemma, nu när jag innan på lovet bara har supit och jobbat typ. Lite skönt att ha en slappvecka!


jag med en ansiktsmask :)
Postat av: jojo

sv: kul att du e med och tävlar i dagens blogg :D

2011-01-06 - 19:20:16
URL: http://joshimi.blogg.se/
Postat av: Honi

Skönt med lite "hemmaspa". Borde också lägga en mask men har inte någon ork just nu tyvärr :(

2011-01-06 - 19:40:43
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0